30 Aralık 2010 Perşembe

L'oreal Saç Boyası

Gönderen Özge zaman: 00:20
İlk defa tek başıma saçlarımı boyadım bugün.
Önceden kuaföre gidiyordum hep, son zamanlarda 1-2defa da annem veya orhun yardım etmişti de öyle boyamıştım.

İlk önce koleston mudur nedir ona iyi dedikleri için ondan bir renk seçip yapıyordum, bir defa da garnier denedim çok kullanışsız ve zordu.

Bu defa onu bunu dinleme en pahalısı en iyisidir mantığı ile gittim L'oreal aldım. Benim gibi saç-makyaj gibi konularda beceriksizlikte sınır tanımayanların bile kolay kullanabileceği bir paket hazırlamışlar.

İçinde neye ihtiyacınız varsa yer alıyor zaten.

Öncesinde bir krem sürüyorsunuz saçınıza,
Sonra boyayı karıştırıp tüpün ucuna tarak gibi bir şey takıyorsunuz ve saçlarınızı tarar gibi sürüyorsunuz boyayı,
Sonra da zaten duruladıktan sonra saç kremi sürüp 1-2dk bekletip yine yıkıyorsunuz.

Sonuç ışıl ışıl ve yumuşacık saçlar!

Boşuna öyle kuaföre gidecek vakit bulmaya çalıştığınıza değmez. Ben bu ara hiç vakit bulamıyorum, iş çıkışı bulduğum vakti de kuaför yerine sevgili ve duck ile geçirmek istiyorum.

Bu anlattığım işlemleri diğer saç boyalarıyla da yapabiliyorsunuzdur tabi ama ucu tarak şeklinde olan tüp inanılmaz kolay ve L'oreâl'i benim için artık diğerlerinden ayıran en önemli özelliği kötü kokmuyor ve gözleriniz genziniz saç deriniz dahil hiçbir yerinizi yakmıyor olması.

Özellikle alerjik astımlı biri olarak saç boyarken-boyatırken en korktuğum şeylerden biriydi astım krizimin tutabilecek olması.

Çok sevdim ben bu boyayı-işi. :)

Daha hafif, çok çok daha iyi bildiğiniz markalar varsa paylaşın lütfeen :)

Evde boyamak eğlenceli gelmeye başladı. Ev düşkünü oldum bu aralar, herşeyimi kendim yapayım, evde yapayım istiyorum.

Ama akşam 8de gelince her güne en fala yapacak 1 şey sığdırabiliyorum şimdilik. Dr oetker'in yılbaşı kurabiyesinden almıştım onu bile yapamadım, yarına artık..
 :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei