22 Ocak 2012 Pazar

Mutfak ♥

Gönderen Özge zaman: 13:06
Yamanla birlikte olduğumuzdan beri yemek yapmaya bayılıyorum. Ev yemeği olsun değişik şeyler olsun, kurabiye pasta ne olursa.. Hele bir de beğenilince tadı benden mutlusu olmuyordu.

Bu aralar da kurabiye ve benzerleri ile kafayı bozmuş ve Şirin Fırın heyecanı da sarmışken istediğim şeyler artar oldu.

Her zaman zaten koskocaman, sıcacık ve mis gibi pişen yemeklerin hemen orada yenildiği, sıcacık bir mutfağım olsun istemiştim, bizimki de minik ve şirin olanlardan bence :)

Ama yine de it's complicated deki ev ve mutfak benim olsa, bayılabilirim :D



Bir de şu bayıldığım standlı mixerlerden, mümkünse pembesi   ♥  :)



Güzel, büyük bir fırın , buna yer olmasa da..


Bunlar uzak hayal olsa da şimdilik en istediğim ve yarın alacağım şu muhteşem kitap

2 yorum:

Mimmi on 25 Ocak 2012 14:06 dedi ki...

Standli mixerler essede var. Bu pembeden gormedim ama kan kirmizisi da cok guzel :D
Alalim bi sonraki challenge bu olsun..

Özge on 25 Ocak 2012 14:09 dedi ki...

gordum essedekini ,1800tl falandi sanirim :D
bizim mutfaga kirmizi daha cok oluo aslinda, ama mutfak fotoda ne cirkin cikmis bakinca hic sevmedim :D

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei