18 Aralık 2010 Cumartesi

Yaşasın İndirim Yaşasın Mudo

Gönderen Özge zaman: 22:52
Bugün bana aylardır almak isteyip de hiçbirinin üzerime olmaması nedeniyle alamadığımız kot pantolon sorununu halledelim ve alalım dedik.

Günlerden cumartesi, kesin heryer kalabalıktır mantığı ile en yakın alışveriş merkezi olan Meydan'a gittik herzamanki gibi..

Mudo.com.tr 'nin zaten sürekli müşterisiyim , e indirim de varmış baya, mudoya girelim ilk dedik, bi tane kazak beğenmiştim zaten online :)



Bir girdik içeri, indirim ki ne indirim. Ben elimde kotlar, araya kazak falan sıkıştırmış bir modda gittim soyunma kabinine. İçimden de öncekiler gibi olmaz inşallah, inşallah ilk giydiğim kot olur da artık denemek zorunda kalmam, amin inşallah gibi dualar ediyorum :))

Neyse ki bu defa işe yaradı, ilk giydiğim kot oldu! :))

Hem de yani dar paçalıymış ve ben onu dar paçalı değil diye seçtim güya, askıların arasından :)

Pantolonu giydim acaip rahat, bi de sarsın diye sanırım elastikti biraz,iyice de rahat olmuş ama o koca popom ve tombilik bacaklarim ortaya ciktiysa naparim diye kabinden çıkmaya korkuyorum resmen. Aynada bakıyorum, Allah allah, o kadar tombilik durmuyorum ama bu kabinlerdeki aynalar zaten ince gösteriyor hep sonra dışarı çıkınca maymun oluyorum diye kendi kendime söylenirken neyse Yaman'ı çağırdım ve çıktım dışarı korka korka..

- Ya sevgili bu da dar paçalıymış ama çok da rahat oldu ya, çok tombilik görünüyo muyum
+Oha olmuş işte, hatta zayıf bile göstermiş, otur bi bakiim
- (içimden eyvah şimdi oturunca bacaklarım patates gibi yayılacak falan diyerek oturdum) Ee?
+Rahat mı yani
- (oh bacaklarımın yayılmasını değil rahatlığı soruyormuş) acaip rahat ya, hatta hiç bu kadar rahat kot giymemiştim. Çok da ucuz zaten alalım bunu.

Ve diğerlerini de denedim tabi bu gazla, hepsi dar paçaymış ama belleri ilk giydiğimden acayip düşük ve benim koca popom eğilmeme bile gerek kalmadan olduğu gibi ortada durduğundan onları almadık.

Ben bu ucuzluk gazı ve giydiğim ilk kotun üstüme olması şerefiyle gömlek, kazak falan da denedim. Hepsi de oldular oley derken görevli bir kadın geldi.

Mudo kartla alırsanız 150 tllik alışverişinize 100tl ödüyorsunuz!

Oha süpermiş.
Kadın suratımızdaki ifadeden heyecanımızı çakıp hemen hesapladı ne kadar tutuyo bu beğendiğim kazak ve gömlekle bu pantolon 134, o zaman birşey daha seçin.
Tshirt aldık bir de hemen, hepsine 100 tl verip çıktık.
Çıkış ki o ne çıkış, kasa bizden sonra bir kuyruk oldu, dışarı çıkamadık! :))

Yaman bir de bundan kendine kar çıkarıp kolaya kaçıp bu da benden yılbaşı hediyesi olsun dedi, peki dedim sevindim. Bir sürü yılbaşı hediyem oldu! :))

Ben bu gazla almak istediğim çizmeleri veya çantayı ve de bir de hırka da alırım Mudo'dan.

I love Mudo! :))


Bu arada günlerdir çikolata notlarımı yazıp bitirmeye çalışıyordum ama kısmet bu postaymış :))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei