29 Ocak 2010 Cuma

it's complicated

Gönderen Özge zaman: 13:08
it's complicated!

ilk duyduğumda bu ne böyle facebook statusu gibi bir film ismi demiştim, izlemesek de olurdu o an benim için.

başrollerinde yaşlıların olduğu bir romantik komedi filmi, eh hadi izleyelim madem modunda kabul ettim.

meğer ne güzel bir filmmiş,
özellikle görsel açıdan tüm kadınları hayran bırakacağına eminim..
bir süre sonra filmdeki ilişkileri, olayları izlerken bir yandan da ev ne kadar güzelmiş, keşke benim de böyle bir mutfağım olsa, allahım kadının kendi serası bile var, aslında bir restoran açmak ne kadar zor olabilir ki gibi düşünceler içinde boğulurken buluyorsunuz kendinizi.

isimler komik evet, jane (Meryl Streep), jake (Alec Baldwin) ve komik olmayan isimli adam (Steve Martin). tam da en uygun kişileri seçmişler sanırım rollere..

ve tabiki filmdeki benim adamım harley, John Krasinski.. en güzel rolü kapmış kerata..

filmdeki görsel güzelliğe ve imrendiren öğelere dahil bir kaç fotoğraf eklemek istiyorum,
aklıma geldikçe izlemek yerine bakayım, imrenmeye devam edeyim diye :))

evin mutfağı



jane'in cafesi..


evin serası! evet evet evin!


girişteki salıncak!


bunlar da birkaç sahnedeki sevimli anlar


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei