12 Ocak 2010 Salı

pancake ve hayaller..

Gönderen Özge zaman: 15:18
hava ne güzel,
uzun yürüyüş yaptık duckla,
böyle bahar temizliği yapsa biri eve gelip,
ben de duş alsam,
kuaföre gidip saçlarımı boyatıp kestirsem,
sonra vespama atlayıp sahile gitsem arkadaşlarımla buluşsam,
yeni kıyafetler alsam..
sevgili köpeğimiz duckı alıp gezdirse,takılsalar birlikte bir yerlerde :)
ya da o da arkadaşlarıyla buluşsun..takılsın işte :)
akşamüstü eve dönüp birlikte güzel bir yemek yesek..
sonra belki caddede arkadaşlarımızla buluşuruz..

yeni aldığım topuklu ayakkabıları giyip yeni çantamı da koluma takarım :)

ya da sadece böyle mumları yakıp, bahçedeki salıncağımızda oturup, hafif de müzik açıp keyif yaparız kendi halimizde,
duck da çimenlerde yuvarlanır..

ben kitabımı okurum,
sevgili de bilgisayarında takılır ayaklarını uzatmış..

evdeki yardımcımız da içeceklerimizi getirir,
oh..


anyway..
güzel güne güzel kahvaltıyla başlanır dedik,
ekmeğin de kalmamasını fırsat bilip pankek yaptım ilk defa :)

güzel de oldu tadı,
kokusuna duck da dayanamadı tabi,
yedik birlikte..

kolaymış,
1 bardak un,
1 yumurta,
1 bardak süt
ve kabartma tozu,
ben azıcık da şeker koydum

yanında nutella ve peynir,
çayla birlikte..

oh mis.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei