29 Ocak 2012 Pazar

Friends the TV Show

Gönderen Özge zaman: 10:35
Friends.

Kaç defa izledim bilmiyorum, her defasında da çoğu sahneyi ezbere bilsem de gülüyorum , gülmekten ölüyorum.

Herhangi bir dizi veya filmde olduğu gibi de birini seçip bu benim favorim diyemediğim-çok da diyemeyeceğinizi düşündüğüm - bir dizi.

Sadece favori sahnelerim var diyebiliyorum ve Rachel ile Ross'un Emma'ya "i like big butts" i söyledikleri sahne :)




Az önce Sweet Paul ' de şunu gördüm ve youtube'u açıp bu videoyu izlemeden duramadım.



Hala Friends'i izlememiş olanlarınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum :)


1 yorum:

Mimmi on 31 Ocak 2012 22:49 dedi ki...

Hahahaha bugun bunu okumadan once bu sarkiyi ozgure hatirlatmaya calisiyordum :D : )))))
aklima geldikce guluyorum
bi de monicanin seven i superdi :D

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei