25 Ocak 2012 Çarşamba

Fırın Mırın

Gönderen Özge zaman: 23:27
Tuhaf bir heyecan benimki. Öyle herkes yapıyor ben de deneyeyim heyecanı değil, hah işte tam da bu benim istediğim heyecanı , ya olursa merakı, olursa dünyalar benim olur telaşı ve tarif edemediğim yığınla duygu bir arada.

Uzun zamandır hiçbir şey bu kadar heyecanlandırmamıştı beni.

Aşık olmuşçasına geceleri düşünüp uyuyamamalar, kurabiye-kek kalıbı görünce alana kadar telaşlanmalar, daha  neler yapabilirim de kendimi geliştiririm heyecanıyla midemde kelebekler uçuşması ve daha birsürü mutlu duygu..


İlk kurabiyelerimiz Yedi Suikast sergisi içindi, tema "kan" dı ve biz de "kanlı" kurabiyeler hazırladık.




Açılışa katılamadım ama aldığım duyumlara göre kurabiyeler çok beğenilmiş ve anında tükenmiş :)

Yiyenler afiyet olsun,

Bize bol şans.

1 yorum:

Mimmi on 31 Ocak 2012 22:53 dedi ki...

Bol sans :D

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei