24 Ocak 2012 Salı

Ve Yine Mutfak.. :)

Gönderen Özge zaman: 22:05
Bu eve yeni taşındığımız dönemlerde sayılabilecek kadar uzak bir tarihte bir iddiaya girmiştik Yaman'la.

Ben o zamanlar çalışmıyorum ve yine yemek yapmakla bozmuşum kafayı, her gün yok  kaşarlı sosisli makarnalar, kabak gratenler bilmemne hayatımda hiç yapmadığım yemekleri yapasım geliyor ve yanlış hatırlamıyorsam yapıyordum da o dönem.

Bir de mutfağımızda en çok değiştirmek istediğim şey de eski mutfağımızdaki gibi duvarları ayna kaplatmak.

Laf nasıl oraya geldi bilmiyorum ama Yaman'ın "Ben öyle her Hünkarbeğendi'yi sevmem, iyisinden de anlarım ona göre"

Challenge accepted :)

Güzel bir Hünkar Beğendi yapabilirsem söz mutfağı ayna kaplatacağız!

Tabiki de Yaşasın!

Tüm becerilerimi birleştirip gayet de güzel ve ilk defa Hünkar Beğendi yaptım o gün akşam yemeğine, Yaman da tabiki beğendi, tamam aynayı yaptıracağım dedi.

O gün bugündür her hatırlattığımda haklısın bir türlü fırsatım olmadı diyordu ama sonunda yaptırdık!

Fotoğrafta çok anlaşılmasa da aydınlık, ışıl ışıl oldu. Ayna kaplı bir mutfakta yemek yapmak çok keyifli bir şey, çok mutluyum :D

Size de tavsiye ederim.

3 yorum:

Mimmi on 25 Ocak 2012 14:05 dedi ki...

hakkatten yaaa, sen simdi soyleyince hatirladim.. Cok guzel olmus. Gule gule pisirin..

Özge on 25 Ocak 2012 14:12 dedi ki...

hehe tesekkur ederim, bu fotoda kotu gorunuo ama ya :D

bu arada nasil yorum ekledin ben sayfada bulamadim sonra seninkine gelen maille cevap yaz diye girip buldum :))

Mimmi on 31 Ocak 2012 22:53 dedi ki...

Surada iste yorum gonder diyo :D

Yorum Gönder

 

Welcome Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei